Témakör választása
Gyakori kérdések
/ Keresési eredmények
18 találat a "Nem lakossági" kifejezésre
-
Adószámmal rendelkező nem lakossági ügyfél vagyok. Mi a teendőm, hogy online intézhessem energiaügyeimet?
-
Egyéni vállalkozó vagyok, én használhatom az MVM Next online ügyfélszolgálatot?
-
Ha Ügyfélkapu+ vagy DÁP használatával lépek be, nem látom a lakossági felhasználási helyeimet, mit tegyek?
-
Hogy lépjek be a MVM Next online felületeire, ha van Ügyfélkapu+ vagy DÁP regisztrációm?
-
Ki használhatja az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon lévő online ügyfélszolgálatot és az MVM Next mobilapplikációt?
-
Ki használhatja az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon lévő online ügyfélszolgálatot és az azzal egyenértékű MVM Next applikációt?
-
Korábban adtam már meghatalmazást a kollégámnak/könyvelőmnek a szolgáltató felé írásban, kell-e újra nyilatkoznom?
-
Lakossági felhasználóként mennyi földgázt vásárolhatok rezsicsökkentett áron?
-
Mennyi földgáz lesz rezsicsökkentett áron elszámolva a számlámban, ha lakossági felhasználó vagyok?
-
Mi a különbség az „Ügyfélkapu+ vagy DÁP belépés” és a „Már van fiókom, belépek” gombok között?
-
Mi történik az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon, miután beléptem? Hogyan érem el a nem lakossági felhasználási helyemet?
-
Milyen dokumentumok szükségesek az átíráshoz?
-
Mit jelent a belépési felületen az „Ügyfélkapu+ vagy DÁP belépés” gomb?
-
Nem lakossági ügyfélként nincs Ügyfélkapu+ vagy DÁP regisztrációm. Miért van erre szükség?
-
Nem lakossági, egyetemes szolgáltatásban ellátott felhasználóként mennyi földgázt vásárolhatok rezsicsökkentett áron?
-
Nem lakossági, egyetemes szolgáltatásban vagy MVM NEXT START / KKV TRANSFER árszabással ellátott ügyfélként hogyan tudjuk online intézni az ügyeket?
-
Nem tudok nem lakossági ügyfélként regisztrálni. Mit tegyek?